03 junio 2009

Sol solet a la Agulla de Can Jorba

Hoy miércoles tocaba roca, y casualmente ha sido el retorno a mi querida Montserrat.
La idea inicial era un retorno "a la moda blogger", es decir, con una via "masoniana", pero resulta que no llevábamos cuerda doble y tampoco íbamos sobrados de tiempo como para hacer inventos en el descenso del último largo que son 40 metros. Tratándose de Can Jorba, está claro que me refiero a la Josep Mª Andreví, vía de la que he hecho sólo el primer largo, y que tengo ganas de escalar al completo un día de estos.
Ante este contratiempo, hemos preferido asegurar en terreno conocido y nos hemos ido a hacer la Sol Solet que Dirk no había hecho, y que a mi, después de 11 meses sin escalar en Montserrat, pues ya me parecía fantástica.
Sobre esta vía poco que añadir a tantas líneas dedicadas ya en la red. Love climbing a tope, nada de apretar ni un poco, solo ir fluyendo movimiento tras movimiento.

Una vez debajo del gran techo hemos rapelado, ya que el tiempo apremiada y sabíamos que necesitábamos 4 rapeles para llegar al suelo, algo que también ha servido para refrescar en lo referente a esta maniobra.
En resumen, un placer robarle un poco de tiempo al reloj para relajarse un poco en este bonito rincón que en un día laborable ofrece una tranquilidad que se agradece.

10 comentarios:

  1. A seguir anar-hi anant doncs! Escalar un laborable pel matí... quin privilegi! ;D

    ResponderEliminar
  2. Eii Flx!
    No és una via dels Masó, però és una clàssica entre les clàssiques! ;)
    Segur que Montserrat et trobava a faltar!!! Enhorabona ..això ja esta!!

    una abraçada!

    ResponderEliminar
  3. Alça Fèlix! i jo em queixava amb els meus cinc mesos....enhorabona pèl retorn i si a mes ho has pogut disfrutar sense aglomeracions, en la intimitat d'un dia feiner i en un entorn tan ferm com l'Agulla de Can Jorba, que mes vols?
    Ara ja pots anar buscant les cordes dobles que la Josep Maria Andreví t'espera, la disfrutaràs segur.

    ResponderEliminar
  4. Ya me extrañaba que ayer no estuvieráis por la Fuxi... ;-)))

    Ben retornat... :-))))

    ResponderEliminar
  5. Pere, si que es ben diferent un lloc com aquest entre setmana. L'hora es la de dinar, i no es mal canvi escalar en contes de seure a taula a dinar ;-)

    Lu, ahí estamos, ja he començat, i amb un autentic clàsic de la iniciació...ara es anar fent.
    Montserrat a mi no ho se, però jo amb ella l'ha he anyorat molt.

    Jaume, ja estem al tajo. Ara per la Andreví o la que vingui, això si, a disfrutar sempre!

    Pekas, ho sento que no et vaig avisar. La veritat es que el canvi va sorgir a mig matí i ens vem encigalar.
    Ens vem perdre la teva arribada amb la furgo nova :-)))

    ResponderEliminar
  6. je je je!! ep!!!! veig que la bici va perdent força en front de les parets! anims!

    vau trobar molta gent a la via o no?

    Ep!!! lo del Pkas i furgo nova no ho acabo d'entendre?? la ha pintat o netejat per dintre????je je je!!!

    ResponderEliminar
  7. mmm tot te el seu moment Llorenç! :-)) el que està clar es que ja tocava lligarse a les cordes, i no era per falta de ganes.
    Doncs vem estar ben sols, no hi había ningú a l'Agulla de Can Jorba, que jo alguna altra vegada, entre setmana m'he trobat alguna cordada.
    Lo de la furgo, millor que ho expliqui ell...però crec que està molt ben dit te una nova furgo.
    ens veiem!

    ResponderEliminar
  8. hola flx,
    m'alegra saber que després de tants mesos pots tornar a disfrutar d'aquests moments!

    Salutacions!

    ResponderEliminar
  9. Richi
    Felicitats? enhorabona? m'en alegro? ui ui ui!! veig al felix al plafó i ja li fot una canya de can collons! això és " el retorno de Felix el terrible" que tremolin els friends, els tascons i els merlets que tan li agraden, ah per cert!! a la cua nanos!! em toca a mi lligar-me a l'altra punta de la corda!! pròxima parada? vean la segunda parte de la peli!

    ResponderEliminar
  10. gatta, gracies...tornem a la càrrega fent el que es pot a la vertical.
    Fa uns dies vaig fer unes fotos de "vida vertical" per enviarte, tot i que vaig pensar que eren massa evidents com per que no les tinguesis, i quan vaig entrar, vaig veure que eren "a la portada" ja ja ja iluso de mi.
    a veure quan tornem a coincidir.

    Richi...menos caña y nada de terrible que soy un niño bueno :-p
    A ver cuando nos toca...

    ResponderEliminar

¿como lo ves?