14 abril 2008

Mini escapada a la Vinya Nova










5 comentarios:

  1. Bones... escolta, q no dius res! com et vas trobar? més fanàtic? et vas trobar bé escalant? vas tibar fort?
    en tot cas, espero que passessis un molt bon dia!!
    una abraçada i records del Dani

    ResponderEliminar
  2. Ei Lai!, es veritat que no he posat res... doncs ultimament estic fent una mica d'esportiva i si, mica en mica vaig apretant mes. De fet, l'altre dia a la Mas Guasch, ja em vaig sentir una mica mes bé escalant.
    Aquest dissabte tenia molt poca estona, vaig escalfar en un parell de vies, vaig fer un bon pegue a la Savassona, i vaig marxar. Poc temps, però vaig poder apretar.
    Segueixo amb els mateixos objectius, però si que veig que fer una mica d'esportiva fa que aconsegueixi mantenir activa aquesta capacitat d'apretar les dents en un moment donat.
    A veure si coincidim un día d'aquests que ja fa molt de la última...
    petons i abraçades

    ResponderEliminar
  3. Buenas fer!
    Si no me han informado mal, este finde tendrás oportunidad de comprobarlo tu mismo ;-)
    Este pequeño sector está muy muy cerquita del coche, le podéis hacer una visita express, aunque suele ser un sitio bastante concurrido.

    salu2
    flx

    ResponderEliminar
  4. eis Fèlix!!! m'alegro que comencis a torbar-te millor escalant i apretant... jo estic en porcés...però no em puc queixar!!! si anem per Montserrat ja et diré, que fa la tira que no ens trobem, i més aquest any el Dani i jo ens hem fet una llarga llista i a Montserrat tenim molta feina!!! som uns flipats, si veiessis la llista riuries, però com somiar és gratis i ara per sort em trobo bé, és ara, o ara! :-PPP

    ResponderEliminar

¿como lo ves?