21 abril 2008

Desdentegada

Este sábado ante la inseguridad meteorológica quedan aparcados los proyectos y decidimos salir a intentar encontrar un poco de roca seca para matar el gusanillo.
Tomamos café en el Bruc, hemos quedado K, Jordi, Nico y yo (más tarde se unirá al grupo jd). Allí nos encontramos con Jose y Cere que aplazan también su GAM del Bisbe y deciden hacer algo de deportiva, así que tomamos todos el camino de la Desdentegada.
Calentamos un poco con un 6a, con tacto algo húmedo todavía y nos desperdigamos un poco, ya que por afortunadamente hay vías para todos los gustos.
Probé la nº58, un 7a de continuidad con regalito para llegar a la R. Aunque no salió (tampoco tenía por que salir), noto que me voy encontrando mejor, y estoy contento. (Me pongo un P.A.)
A continuación unas fotos de K. en la misma.



Después Nico y yo nos fuimos a la placa de la Eva, y luego fuimos con Jordi que tenía muchas ganas de escalar la nº43, que como era de esperar encadenó sin problemas.
A continuación algunas fotos de Jordi en la vía.











Después de esto, con ganas, pero sin tiempo para volver a alguna placa soleada y con menos desplome, se terminó lo que se daba y K. y un servidor recogimos los trastos.
Jordi y Nico se quedaron con jd que estaba haciendo deberes en un 7a+ de pinta difícil.

12 comentarios:

  1. Eix flx,

    Un plaer haber-te conegut. Llastima que per causes del fanatisme ens haguessim desperdigat una mica. Pero ja repetirem. Hi ha feina de la bona a desdentegada!

    No veig el teu email per la web, fare servir el plan B per aconseguir-ho i poder contactar-te.

    Salut noi,

    ResponderEliminar
  2. Ostia per cert, mola la publicidad "subliminal" jeje...

    ResponderEliminar
  3. Doncs es veritat que no hi es! jo diria que abans hi era al perfil. Pot ser ho han tret...
    Imagino que no tens problema per aconseguir lo, si no ho dius.
    Un plaer igualment, i un altre dia segur que coincidim mes.

    salu2

    ResponderEliminar
  4. Jo soc una mica ruc i encara no he entes lo de la publicitat subliminal xD

    Vinga felix! Endavant amb aquell 7a ;) El Progressa Adequadament jo tambe me l'esic aplicant ultimament :)

    ResponderEliminar
  5. Molt bé!! veig que ja vas a tope!! a mi també m'agrada molt la Desdentegada, de fet, casi coincidim dissabte, però al final vam anar a un altre lloc!

    ResponderEliminar
  6. holaaa

    escalfant amb un 6a, probem un 7a... pero tu no estaves desanimat i tal? com t'animis deixes al sharma en ridicul :-))))

    una abraçada

    ResponderEliminar
  7. Lai, vaig estar a punt d'enviarte un sms per si us volieu apuntar, ja que suposava que amb la meteo així no farieu tapia, però com que jo plegava aviat i vosaltres no matineu molt, vaig pensar que potser us enredava mes del conte.
    A banda del tipus d'escalada. m'agrada la desdentegada per que hi han moltes vies, i com he fet molt poques, hi hà molta teca per anar a vista.

    JB, company!!, crec que vem escalfar en lo més fàcil que havia per allà. Lo de provar 7a's...a vista no m'ha sortit mai un, pero si vaig probant, un dia o un altre caurà algun, i si probant ja sóc feliç, doncs imaginat encadenant... ;-))

    una abraçada

    ResponderEliminar
  8. Se hace raro eso de que nombres las vías sólo por números.
    Buenas fotos.
    Slds.

    ResponderEliminar
  9. Fer, es lo que tiene equipar vías a manojos como los espárragos! :-p
    Ahora en serio, es posible que si que tengan nombre, pero como su equipador no ha querido nunca que se publiquen las reseñas de sus vías en una guía, no ha contribuido a la divulgación de los nombres. De esta manera, al ser tal cantidad de vías, la gente que se ha currado reseñas de la zona, las ha numerado.
    A mi me cuesta bastante recordar los nombres de las vías, de los números ya ni hablamos...tengo que mirarlo cada vez.
    Me alegro de que te gusten las fotos.

    salu2

    ResponderEliminar
  10. Sí, normalment no matinem i menys per fer esportiva! :-S dissabte vam anar amb el meu germà i un amic q mai no han escalat i no vam anar a la Desdentegada pk voliem un lloc amb canto gros, que sino no s'haguéssin despegat del terra, tot i així la feina que van tenir! :-)) De totes maneres el proper dia si m'avisses segur que venim, per cert, jo no tinc el teu número, em van fer un reset al `mòbil i vaig perdre l'agenda. I si hem de matinar, matinem, q x un dia no passa res! :-D i si vols tàpia doncs podem fer cordada de 3! ja em diràs!!
    Ahhh i ja sortiran els setens... segur, ja veuràs...

    ResponderEliminar
  11. Doncs per una altra vegada ja us aviso. T'envio un mail amb el meu tf.
    I si...ja en sortiran, de fet ja n'ha caigut algun aquests dies, però no a vista.

    salu2

    ResponderEliminar

¿como lo ves?